Administratief beheer van commercieel vastgoed

Administratief beheer van commercieel vastgoed


Het administratief beheer is één van de belangrijkste verantwoordelijkheden van de syndicus. Daarnaast is hij ook verantwoordelijk voor het financieel en het technisch beheer. Ook inzake contractbeheer is hij hét aanspreekpunt.

Syncura for Business kiest voor haar administratief beheer resoluut voor een digitaal uitgebouwd platform. Een webportaal pér mede-eigendom met alle relevante informatie is gratis consulteerbaar voor iedere mede-eigenaar.

Voor een defecte lamp hoeft u dus niet meer te bellen of langs te komen. Via de knop “melding” op het webportaal kunt u uw vraag of opmerking digitaal doorsturen en de verdere opvolging en afhandeling ervan tevens via dit portaal volgen.

Onder het administratief beheer verstaan we volgende diensten:

  • Samenstellen basisdossier
  • Secretariaat en briefwisseling
  • De statutaire jaarvergadering
  • Notulen en verslagen
  • Uitvoering en opvolging
  • Contracten en polissen
  • Archiveren
  • Vertegenwoordiging VME